vineri, 31 ianuarie 2020

Cei mai frumoși ani alături de tine


A sosit și ziua cea mai specială din viața noastră și anume ziua aniversării căsătoriei, care deși au trecut niște ani, parcă te-aș cunoaște de o viață, iar fiecare zi petrecută alături de tine mi se pare, la fel de frumoasă, romantică, unică ca la începutul relației noastre.
Fiecare zi ne rezervă ceva unic, și nu ezit să recunosc că am acelea-și emoții ca în prima zi.
Mă bucur enorm că am reușit să păstrăm acel sentiment unic, ceea ce ne face atât de uniți și mai apropiați și anume dragostea, dăruirea, răbdarea, sinceritatea, comunicarea, înțelegerea, statornicia ce este atât de importantă într-o relație ca și aerul.
Am trecut și prin perioade bune și mai puțin bune, dar aceste încercări nu au făcut nimic altceva decât să ne unească și mai mult și să întărească relația noastră și acest lucru a fost ce m-a motivat să fac următorul pas. Pas care a contribuit la clădirea și consolidarea relației noastre ce a devenit piatra de temelie la clădirea unei legături sufletești ce s-a înfiripat atât de puternic încât nu cred că există ceva, sau cineva să poată destrăma această poveste de dragoste, pe care am pecetluit-o cu dăruire întru totul unul altuia prin legământul suprem al căsătoriei noastre.
Ce Dumnezeu a unit nimeni și nimic nu poate să despartă!
Condimentul secret este faptul că de și de multe ori ne-a fost greu să fim sinceri am considerat că este necesară a cea sinceritate fără de care veriga ce ne leagă nu ar fi atât de puternică.
Adevărul este că de și nu este pe placul tuturor și de multe ori îți este foarte greu să decizi cum să spui anumite lucruri pe față, fără să fi greșit înțeles, este varianta cea mai corectă față de partenerul de viață și de și nu îi prea convine oricui, te scutește de multe necazuri ulterior!
Mulți ne privesc cu o oarecare invidie pentru legătura strânsă pe care o avem și pot să spun cu mâna pe inimă că rar am întâlnit cupluri asemeni nouă, care să se respecte reciproc și să se iubească, să se cunoască, să se alinte atât de mult cum procedăm noi.
Iar ceea ce ne unește și mai mult este fidelitatea de care dăm dovadă și comunicăm despre orice, discutăm tot și luăm decizii împreună!
Încă de la început am considerat vitală dezbaterea ori cărei teme ce este în interesul nostru și despre ori și ce problemă apare atât personal, cât și public.
Discutăm orice, ne sfătuim, suntem foarte uniți, deschiși și ne susținem zi de zi atât moral cât și sentimental.
Suntem foarte ambițioși, hotărâți, știm ce vrem de la viață, simțim când careva dintre noi este trist, sau apare o problemă și încercăm să ne ridicăm moralul unul celuilalt chiar dacă acest lucru înseamnă să născocești chiar și o glumă sau să recurgi la alte șiretlicuri ce îmi este specific mie! Sau pur și simplu ne luăm în brațe pentru a ne consola unul pe celălalt cu atingeri gingașe, călduroase și drăgăstoase pentru că în acele momente se întărește legătura între noi și ne dăm frâu liber simțurilor.
Acest lucru nu înseamnă altceva decât că ne completăm unul pe celălalt fie bine sau rău.
La mulți ani frumoși împreună iubita mea soție!!!




Niciun comentariu: