sâmbătă, 4 aprilie 2020

Atracția și dorința


Dacă citești acum acest articol înseamnă că îți dorești ceva. Îți dorești acel “ceva” care simți că te împlinește pe deplin dacă îl vei avea, îți simți deja inima izbucnind de fericire atunci când vei da mâna cu dorința ta îndeplinită și îi vei spune “Te-am atras pentru că te-am dorit”.
Dacă îți dorești să ți se întâmple ceva sau să ai un lucru pe care ți-l dorești mult rosteste-l cu voce tare. Acum. L-ai rostit? Scuzele nu se acceptă, dacă eşti singur mai rosteşte-l încă o dată, cu voce tare să te auzi: “Îmi doresc mult… pentru că acest lucru o să mă facă fericit”.
Dacă nu eşti singur, spuneţ-il în gând, de 2 ori. Ai făcut asta? Nu mă minţi şi nu te minţi. Energia care se declanșează prin gândurile tale poate fi cu tine sau împotriva ta. Aşa că am încredere în tine şi ştiu că ţi-ai rostit cu voce tare cea mai puternică dorinţă din clipa asta.
Ştiu că iţi doreşti să se îndeplinească. Cât mai repede. O să iţi spun un“secret”. Nu sunt clar văzător şi nu sunt lângă tine să ştiu ce ţi-ai dorit, dar pot să îţi promit ceva. Şi nu fac promisiuni deşarte. Sunt un om parolist de fel.
În momentul în care ţi-ai rostit dorinţa cu voce tare ai transmis un semnal către Univers. Puterea gândului tău a fost vibraţia care s-a înălţat, iar Universul a preluat deja această vibraţie, care este ceea ce te defineşte şi ce iţi doreşti.
Universul îţi dă ceea ce-ţi doreşti, dacă îi ceri cu voce tare. Nu te întreba cum, nu este treaba ta, aici intervin forţele divinităţii şi poate crezi sau nu, dar sigur ţi s-a întâmplat să atragi ceva în viaţa ta doar pentru că te-ai gândit la acel ceva.
Treaba ta este să ceri, să îţi doreşti cu tot sufletul să ai ce îţi doreşti, indiferent cât este de maret visul tău. Universul nu cunoaste limite.
Limitele sunt doar ale noastre, ale oamenilor, şi ale minţii noastre concepută să se raporteze doar la ce ştie. Încă îţi doreşti acel lucru, aşa-i?
Cum ar fi dacă ar deveni motto-ul tău zilnic pâna îl vei obtine? Adică mă trezesc dimineaţa, mă uit pe geam să vad cum este astăzi şi rostesc cu voce tare“Îmi doresc mult… pentru cş acest lucru o să mă facă fericit”.
Nu este o joacă, poate crezi că este pueril ce îţi spun, dar dacă ţi-ar spune cineva că dorinţa ta va fi îndeplinită DOAR dacă intri în acest joc, nu ai face-o? Gândeste-te.
S-a demonstrat ştiinţific că oamenii nu au ce îşi doresc fie pentru că nu ştiu ce îi face fericiţi, fie pentru că nu repetă ce îşi doresc, şi se gândesc la visele lor ca la o utopie, la ceva frumos care nu poate fi atins. Că ei nu sunt capabili, că ei nu pot, şi pretextele pot continua.
Ai ceva de pierdut dacă încerci? Dacă îţi propui că timp de 30 de zile să rosteşti zilnic” Îmi doresc mult… pentru că acest lucru o să mă facă fericit ” te costă ceva? Ai ceva de pierdut? Eu sunt sigura că nu. Am încredere în tine şi ştiu că îţi doreşti acel lucru mult prea mult ca să refuzi să faci acest exercițiu.
Începe chiar de azi, din clipa asta, nu mai amână pentru că îţi doreşti lucrul acela şi îl vrei cât mai repede. Repetă exerciţiul în fiecare zi, nu renunţa, nu abandona, nu uita, dacă îşi doreşti cu adevarat ceva merită acest“efort”.
Gândeşte-te că nu ai nevoie de nimic ca să obţii acel lucru, tot ce trebuie să faci este să îl ceri Universului şi ţi se va da.
Vreau să nu renunţi până nu obţii acel lucru, promite-mi asta şi eu îţi promit că nu sunt vorbe goale ce citeşti acum. Îţi promiţi? Ţie, în primul rând, pentru că îţi doreşti acel lucru mai mult decât orice. În momentul în care începi să rosteşti zilnic ce îţi doreşti crede-mă că se vor întâmpla lucruri magice, te pot asigura şi poţi testa singur ca să te convingi. Îmi vei da dreptate.
Când eram mic în fiecare an îi scriam lui Moş Crăciun o scrisoare şi îi ceream câte ceva. De fiecare data primeam ce îmi doream, chiar dacă atunci nu ştiam că parinţii sunt cei din spatele acestei povești. Află că aşa este şi în viaţa reală. “Cineva” acolo sus ne iubeşte, veghează şi aşteaptă doar să îi cerem, şi vom primi. Poate ai auzit zicala “Cere şi ţi se va da”. Ştiu că după ce ai auzit-o ai zâmbit dar nu credeai.
Ce-ar fi dacă ai testa lucrul ăsta? Să vezi ce se întâmplă. Nu te costă nimic, nu ai nimic de pierdut, şi vei vedea ce se întâmplă.
Vreau să vă împărtăşec despre propia mea experienţă.
Şi eu la rândul meu ca şi ori care dintre voi am avut vise la care mă gândeam zi de zi şi nu am renunţat la ele. Zilnic îm-i ziceam în gând acele dorinţe ştiind că înr-o bună zi vor devenii realitate. Şi pot să spun că mi-sau împlinit.
Deci visele pot deveni realitate dacă ţi-le doreşti din tot sufletul. Nu este întâmplător că am scris acest articol într-o zi frumoasă de vara, inconştient are legătură cu ce îmi doresc cel mai mult în clipa asta.
În ziua aceasta şi în toate zilele ce vor urma. Îţi doresc să îţi doreşti mult, cu toată puterea fiinţei tale, dorinţele emană gânduri, gândurile se împrăştie şi ajung exact la destinaţia finală, acolo unde este dorinţa ta secretă. Doreşte-ți! Este singura lege prin care poți atrage tot ce te face fericit.


Niciun comentariu: