joi, 30 ianuarie 2020

Din dragoste pentru tine


Cuvintele cu adevărat importante, de suflet, de dragoste adevărată, sunt rostite de cel care întradevăr face parte din viața ta și este viața ta. Aceste cuvinte sunt mai scumpe ca nestematele. Ele sunt cele care te îmbărbătează atunci, când greutățile vieții te frâng, te strivesc și te fac să urli de durere pe dinăuntru. Ele sunt cele care te fac, să crezi mai departe în tine, în propria ta persoană. Te fac să te simți unică și cu o valoare inestimabilă.
Acea persoană care este alături de tine, chiar și în momentele cele mai cumplite din viață, atunci când vrei să renunți și îți dă puterea, să găsești un motiv să mergi mai departe, îmbrățișându-te, sărutându-te și spunând, că ești totul pentru el și că viața fără tine nu ar avea nici un rost.
Da, acel om este sufletul tău pereche, care nu numai în momente de bucurie îți este aproape, ci și când ești cu moralul la pământ și ești de-a dreptul insuportabilă și atunci găsește puterea să te iubească, să te dezmierde, să te facă să taci cu un sărut, mai presus de toate să aibă puterea, să îți spună, că ești cea mai frumoasă întâmplare din viața lui și dacă ar trebui să aleagă din nou, tot pe tine te-ar alege, iar și iar fără a ezita.
Acest om care ești tu dragostea mea și meriți cele mai sincere sentimente, dragoste adevărată, fidelitate și timp din timpul meu, fapte pe care fără a ezita, ți le ofer cu mare drag, știind că nici un sacrificiu nu este prea mare, pentru dovada ta de iubire.
Pe această cale îți mulțumesc că ești devotat mie, trup și suflet și de cele mai multe ori reușești să mă lași fără cuvinte, plăcut surprinsă, de atenția, dragostea, afecțiunea, răbdarea cu care mă înconjori, astfel găsesc în tine ceea ce nu am găsit la nimeni.
Suntem nu numai suflete pereche, dar avem harul de a ne cunoaște slăbiciunile, sentimentele, iar iubirea ce ne unește, este cea mai pură din lume, ce prin cuvinte simple, nu se poate descrie întru totul.
Iartăm-i greșelile, pe care le fac uneori din prea multă dragoste și pasiune pentru tine. Aceste greșeli sunt cele mai pure gelozii, ce se întâmplă, când doi oameni se iubesc enorm și sunt dependenți unul de celălalt, iar din teama de a nu pierde persoana dragă, ce înseamnă totul, ajungi să fii chiar ridicol și enervant uneori fără să realizezi de fapt. Numai că din disperare și din prea mult zel greșești.
Devii egoist și nu vrei să împarți acea persoană cu nimeni, mai ales că, în ziua de azi vezi lucruri oribile, trădări, înșelări, sete de a face rău în familii, pe principiile că: „- Dacă mie nu îmi merge bine, nici altuia să nu-i fie”. Atunci când tot ceea ce ne înconjoară este vulgar, ispititor și amenințător pentru viața de cuplu, fără să vrei devii bănuitor, interpretezi și citești și cel mai mic gest, este greu să fii stăpân pe sine, pentru că în fond și la urma urmei este greu și imposibil să rămâi mereu tânără și frumoasă, atrăgătoare. De un lucru ești sigură însă că ele sunt frumoase, dar fără suflet majoritatea!
Mai ales dacă ai trecut prin clipe crunte, ajungi să sufli și în iaurt, pentru că, ca pățitul nu este nimeni!
Sper să mă înțelegi când devin distantă, frustrată pentru că, în acele momente am nevoie de foarte multă dragoste. Atunci sunt cea mai vulnerabilă, în acele momente am nevoie de tine și de dragostea ta cel mai mult!!!
Te iubesc enorm viața mea, ești mai important decât aerul pentru mine, mai important decât ploaia pentru pământ! Ești totul, ești viața mea!!!
Între noi este o iubire la care alții doar visează și prea puțini sunt cei care, ajung să și trăiască o poveste de iubire, ca a noastră!



Niciun comentariu: