joi, 30 ianuarie 2020

Viața, avantajul și dezavantajul de a trăi independent


După cum bine ştiţi foarte mulţi tineri din ziua de azi trăiesc într-un imobil cu părinţii probabil din motivul că nu au curajul să facă acest pas, crezând că nu au un alt punct de sprijin momentan, iar astfel riscă să existe mereu două tabere una a părinţilor şi alta a tinerilor.
Părinţii tot timpul vor avea impresia, că tinerii nu se vor descurca, şi nu vor putea trăi fără ajutorul cuiva. Crezând cu vehemență că vor eşua în tot ceea ce vor face pe cont propriu. Din fericire sunt şi părinți cu gândire modernă, care nu numai că îi înţeleg pe cei tineri, dar îi şi ajută la nevoie atât cu sfaturi implicându-se atât emoțional, cât şi financiar.
Eu sunt persoana care ascult indicaţiile, şi părerile lor atâta timp cât sunt pozitive și binevoitoare.
Întotdeauna am făcut şi fac ce este mai bine pentru mine şi familia mea. Bineînţeles că din acest motiv se ajungea la diferenţe de opinie, deoarece dacă ascultam de ei nici în ziua de azi nu aveam familia mult visată şi nici apartamentul meu.
Nu îm-i pare rău că am ascultat de mine şi de intuiţia mea, de şi lucrul acesta m-a costat foarte scump simţind în continuare subminarea lor în tot cea ce aş-i face.
Alţi părinţi ar fi mândrii de copilul lor pentru faptul că am reușit ce alţii nu au reuşit într-o viaţă fără nici un ajutor.
Nu accept să mi se impună cu forţa lucruri care mi se par total greşite şi nu fac bine nici mie și nici unora dintre noi.
Unii părinţi sunt pesimişti şi negativişti fără motiv întemeiat, răstălmăcesc lucrurile după placul lor.
În fine aş-i veni cu o precizare, numai înţelegerea şi dragostea dintre noi a făcut posibil ca tot ceea ce am construit împreună nu a fost şi nu va fi dezbinat de nimeni. Noi comunicăm tot timpul şi discutăm despre absolut orice ne interesează şi este de bun augur familiei şi suntem şi vom fi o familie unită. Orice s-ar întâmpla suntem unul lângă celălalt. Din experienţa mea de viaţă eu îi sfătuiesc pe tineri şi nu numai să nu dea ocazie să fie călcaţi în picioare, să nu dea voie nimănui să se amestece nici în viaţa de cuplu şi nici în cea personală.
Să-şi urmeze visele să trăiască viaţa lor nu a altora, şi chiar dacă nu corespund după cerinţele unora ei sunt minunaţi, speciali şi nu trebuie să corespundă nici unui tipar.
Să îndrăznim să fim noi înşine , ca să fim fericiţi pentru că numai o viață avem, şi aceea este prea scurtă să o risipim.


Niciun comentariu: