sâmbătă, 1 februarie 2020

Ziua cea mai frumoasă din an


Azi nu e o zi obișnuită, azi este ziua în care te-ai născut tu îngeraș în chip de om.
Ființă dulce care în timp ți-ai adeverit scopul tău nobil pe acest pământ, ai un suflet bogat şi o inimă mare, o soție sinceră, devotată, credincioasă, iubitoare care îm-i înseninezi viața și î-mi ești alături trup şi suflet. Totodată îm-i dăruieşti clipe de răsfăţ, dragoste şi afecţiunea mult dorită fără de care nu aşi fi aceeaşi eu de astăzi.
Pe zi ce trece te iubesc mai mult şi te apreciez enorm, te păstrez ca pe un dar de la bunul Dumnezeu care mi te-a adus alături ca să îm-i faci viaţa mai frumoasă.
Când scriu despre tine suflet sublim îm-i tresare inima de bucurie şi sunt foarte fericit, iar dacă ar trebui să aleg din nou dintre toate florile din lume, tot pe tine te-aş alege trandafirul meu gingaş, dragostea vieții mele!
În această frumoasă zi de toamnă, cu această ocazie specială îţi doresc LA MULŢI ANI! din toată inima şi din tot sufletul meu de om! Sper că lângă mine să-ţi găseşti tot ceea ce ai căutat şi să-ți ofer toată dragostea mea, ocrotirea de care nu ai avut parte, sinceritate, respect, fidelitate și totodată să-ţi fiu cel mai bun prieten în momentele de încercări ale vieţii şi nu numai. Un soţ model şi un familist convins cum rar mai întâlneşti în zilele noastre. Iar tot ce îţ-i doreşti de la viaţă să ţi se îndeplinească.
Eu îţi voi fi alături şi te voi însoţi pe tot parcursul vieții trup şi suflet orice ar fi şi îţi promit ferm că nici un obstacol nu ne va sta în calea fericirii noastre!
Şi nu în ultimul rând să ai parte numai de clipe frumoase de fericire împreună cu iubirea, afecţiunea mea cu care te voi ocroti toată viaţa.
Totul pentru tine îngeraş din tot sufletul meu.
Îţi mulţumesc că exişti pentru mine!
Doar o viaţă avem să o savurăm până la ultima picătură şi ne iubim la fel pe zi ce trece din ce în ce mai mult, chiar mai mult ca la început!!!




Niciun comentariu: